You are here:   Home > Tilmelding > Tilmelding af springere

Med Corona-spøgelset flagrende under loftet vil vi gerne have tilmelding til de enkelte springdage. Denne tilmelding sendes til kontakt@farumtrampolinforening.dk. Efterhånden som tilmeldinger dukker op, vil hjemmesiden blive opdateret - og når vi kommer til 'Max', så er der ikke plads til flere.

Tilmeldingen skal indeholde springerens navn samt hvilken/hvilke dage springeren ønsker at springe. Som sædvanligt springer vi mandage, onsdage og fredage fra kl 17-19.

Gamle springere kan nøjes med at indbetale kontingent umiddelbart omkring sæsonstart, dog senest 2 uger efter sæsonstart. Betales der senere end det, kan foreningen ikke garantere en plads, hvis holdene er fyldte.

Nye springere skal senest 2 uger efter sæsonstart eller efter deres første første prøvegang betale kontingent. Starter springeren sent i en sæson, tal da med en træner først.

Nye springere bedes oplyse:

• Navn, adresse, telefon, mail-adresse, fødselsdato
  • Kontakt mail-adresse og telefonnummer

Og hvis nogle af oplysningerne er ændret for gamle springere, så vil vi naturligvis gerne opdateres.

Kontingentet kan indbetales til

• Foreningens konto (se øverst på siden) - husk at skrive navn på springeren der betales kontingent for i emnelinjen.
  • Via Mobile Pay (se øverst på siden) - husk at skrive navn på springeren der betales kontingent for i kommentarlinjen.
  • Kontant til en træning, hvor der også er blanketter til at udfylde ovenstående oplysninger. Penge og blanket afleveres til en træner.

Du kan se priserne her