Farum Trampolin Forening

Træningssted: Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 29-31, 3520 Farum.
Bankkonto: Danske Bank reg. 9570 konto 12836449 | Mobilepay konto: 81907
Kontakt: Kontakt@FarumTrampolinForening.dk
You are here:   Home > Om FTF

Farum Trampolin Forening er startet i 1975 med en stiftende generalforsamling 5. januar.

Foreningens formål er at skabe interesse for trampolinspringning, herunder både konkurrence- og motionsspringning. Foreningen har ikke til formål at være en elite-klub set i lands-perspektiv. Springere, der opnår et sådant niveau, vil blive opfordret til at forfølge disse drømme/ambitioner i andre foreninger i Københavnsområdet.

Registrering og brug af data om springere

Som følge af de opdaterede regler om håndtering af persondata har vi set på, hvilke data, vi beder springerne om - og hvordan de anvendes.

Vi har brug for springerens stamoplysninger - dvs. navn, adresse og fødselsdato. Disse bruges dels i forbindelse med tilmeldinger, dels bliver de rapporteret til Furesø Kommune i forbindelse med tilskudsansøgninger.

Hertil har vi brug for kontaktoplysninger for springeren - typisk telefonnummer og mail-adresse på springeren og springerens forældre. Kontaktoplysningerne bliver brugt, når foreningen ønsker at give alle springere en meddelelse/invitation. Disse oplysninger vil endvidere blive delt med trænerne, så de kan få fat i forældrene, hvis nu springeren skulle have brug for det.

Som udgangspunkt bliver data gemt i foreningens regnskab. Oplysninger for springere, der har forladt foreningen for mere end 5 år siden, kan fjernes på opfordring. Hvis man ønsker at få fjernet oplysningerne bedes man henvende sig til foreningens kasserer (f.eks. via en mail til vores generelle kontakt-mail). Man er på ethvert tidspunkt velkommen til at få oplysning om egne data.

« prev  |   top  |   next »