Farum Trampolin Forening

Træningssted: Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 29-31, 3520 Farum.
Bankkonto: Danske Bank reg. 9570 konto 12836449 | Mobilepay konto: 81907
Kontakt: Kontakt@FarumTrampolinForening.dk
You are here:   Login

Site administration

Please enter password.

User (optional):

Password:

Kontingent betales to gange årligt: 1. september og 1. februar. Nye springere betaler efter to ugers deltagelse. OBS! Der bliver ikke sendt en opkrævning ud, I bedes selv indbetale pengene på foreningens konto med navn på springeren i emnefelten.

Kontingentet er bestemt af hvor mange gange om ugen, springeren træner. Der er familierabat, således at familiens samlede antal træninger bestemmer kontingentet for familien (f.eks. to søskende, der springer hver to gange om ugen: Betal for springning 4 gange om ugen).

1. sept. 1. februar Hele året
1 gang ugentligt 800 800 1600
2 gange ugenligt 1100 1100 2200
3 gange ugentligt 1400 1400 2800
4 gange ugentligt 1700 1700 3400
5 gange ugentligt 2000 2000 4000

Yderligere er der en rabat for springere/familier, der bor i Furesø Kommune - rabatten udgør 200 kr. pr. halvår.

Det betyder, at Ursula, der springer én gang om ugen, skal betale 600 kr. pr. halvår, hvis hun bor i Furesø, og 800 kr. hvis hun ikke gør.

Daniel og Jens og Villy springer tilsvarende én gang om ugen, og skal ialt betale 1200 kr. pr. halvår, hvis de bor i Furesø, og 1400 kr. hvis de ikke gør.

Og endelig skal Sejr, der springer tre gange om ugen, og hans søster Dorte, der springer to gange om ugen, betale ialt 1800 kr. pr halvår, hvis de bor i Furesø, og 2000 kr. hvis de ikke gør.

Ud over deltagelse i de ugentlige træninger kan aktive medlemmer deltage i konkurrencer under GymDanmark og kan deltage i træningssamlinger. Springerne betaler 100 kr. pr konkurrence samt samt halvdelen af prisen for de træningssamlinger, de deltager i. Hertil betaler springerne selv transporten til konkurrencerne.

For at kunne deltage i konkurrencer under GymDanmark, skal springerne købe en stævnelicens. Til Klubtræf skal vi bruge en 'begynder-licens' og til DanCup og Danske Mesterskaber skal der bruges en fuld licens. Begge dele betales af springerne selv, men foreningen står for bestillingen. Sørg derfor for at aftale konkurrencedeltagelse i god tid (mindst én måned inden stævnet).

Passive medlemmer betaler 100 kr. om året

Gæster betaler 50 kr. pr. træning. Hvis springeren efterfølgende vil tilmeldes, trækker I prøvegebyret fra det beløb der indbetales.

« prev  |   top  |   next »