Træningssted: Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 29-31, 3520 Farum.
Bankkonto: Danske Bank reg. 9570 konto 12836449 | Mobilepay konto: 81907
Kontakt: Kontakt@FarumTrampolinForening.dk
You are here:   Login

Site administration

Please enter password.

User (optional):

Password:

Ingen vinterferie - og afbud uge 10

Jan (som er træner på alle hold) skal på familieferie i uge 10. Derfor er træningen aflyst i den uge.

Til gengæld holder vi åbent i skolernes vinterferie (uge 7). Husk at tage noget varmt tøj med - der er ingen garanti for, at skolen har åbent for varmen i salen!

Indbydelse til generalforsamling

Det er tid til den årlige generalforsamling, hvor I har mulighed for at få medbestemmelse og samtidig blive hørt, hvis der er noget, I ønsker bliver ændret. I år afholdes generalforsamlingen:

Onsdag d. 21. februar 2024 kl. 18.30

på Marie Kruses Skole i pigesalen (hvor vi springer)

Vi holder generalforsamlingen i forlængelse af onsdagstræningen, men håber selvfølgelig, at I deltager, uanset hvilket hold I normalt springer på. Hvis I har forslag, der skal behandles på generalforsamlingen, skal de være sendt til formand@farumtrampolinforening.dk (Eva) senest d. 14. februar. Husk at tage jeres forældre med til generalforsamlingen – det er vigtigt, fordi foreningens vedtægter siger, at man skal være fyldt 15 år for at kunne stemme, men fordi mange af jer ikke er det, vil jeres forældre kunne stemme på jeres vegne.

Dagsorden:

• Valg af dirigent
  • Formanden aflægger beretning
  • Kassereren fremlægger regnskabet - se vores regnskab, der nu er blevet godkendt af revisorerne.
  • Indkomne forslag (se forslag nedenfor)
  • Fastlæggelse af kontingent og budget
  • Valg af medlemmer til foreningens bestyrelse
    På valg:
    Formand (villig til genvalg)
    Sekretær (villig til genvalg)
  • Valg af revisorer (begge er villige til genvalg)
  • Eventuelt

Ses vi til den nye sæson?

Vi er godt igang med forårssæsonen og alle vores tre træningsdage til rådighed: mandage, onsdage og fredage - alle fra kl. 17-18.30.

Nuværende medlemmer skal indbetale kontingentet med det samme og senest 3 uger efter sæsonen er begyndt for at være garanteret en plads.

Hvis du er ny springer og gerne vil prøve at springe trampolin, er du velkommen til at komme og springe med et par gange, før du endeligt beslutter dig, om du vil gå til trampolin. Vi vil stadig gerne høre fra dig på forhånd og have følgende informationer: navn, adresse, fødselsdato, forældres mail og telefonnummer samt hvilken dag, du gerne vil komme til prøvespringning. Det koster 50 kr. pr. prøvespringning og beslutter du dig efterfølgende for at starte, trækker du de penge, du har betalt i prøvegebyr fra kontingentet.

Vi glæder os til at se jer!

Mandage Onsdage Fredage