You are here:   Home > Om FTF > Trænerne

Trænerne

Foreningen råder over 2 faste instruktører:

Roald Berg

Roald var springer i foreningen for omkring 35 år siden og har siden arbejdet med helt andre ting. Han dukker op når hans helbred kan klare det.

Jan Ferré
Jan er et fortidslevn, der har været i foreningen siden starten i 1975. Han har fokus på at bringe børnene gennem de første svære spring og at give dem generelle færdigheder i trampolinen. Hertil tager Jan også slæbet ved modtagning af simple saltoer.

Hertil har vi nogle 'gamle' trænere, der gerne vil hjælpe til hvis det er nødvendigt:

Denice Winkel
Denice var ansat fra efteråret 2017 til 2019. Hun har sprunget for foreningen på gæstevisitter gennem årene - og har bl.a. vundet klubtræf i E-rækken. Og så har hun gymnastikbaggrund fra Tåstrup, samt har danset og svømmet.

Eva Ferré Winkel
Eva er født ind i foreningen og har været medlem i 29 år. De seneste 13 år har hun fungeret som instruktør med fokus på videregående springning. Som bibeskæftigelse er hun også formand for foreningen.

Christine Holm
Christine var træner i foreningen omkring 2010. Hendes arbejde tillader hende desværre ikke at være fast træner hos os.