Farum Trampolin Forening

Træningssted: Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 29-31, 3520 Farum.
Bankkonto: Danske Bank reg. 9570 konto 12836449 | Mobilepay konto: 81907
Kontakt: Kontakt@FarumTrampolinForening.dk
You are here:   Home > Farum Trampolin Forening > Foreningsnyt > November 2023

Klubtræf 26. november 2023
26. november holdes klubtræf i Lundtofte.
Klubtræf er en konkurrence for 'bredden' – der er rækker for alle fra nybegyndere og til elite og for alle aldre.

Der vises to øvelser (det kan godt være de samme spring) à 10 spring. Men springere under 13 år kan vælge at springe i en række med krav om kun 6
spring i en øvelse.

De rækker, der umiddelbart er interessante for os er:
   Række I: Max 7 år, 6 spring
   Række H: Max 9 år, 6 spring
   Række G: Max 9 år, 10 spring
   Række F: 10-14 år, 6 spring
   Række E: 7-14 år, 10 spring

Konkurrencepåklædningen er 'tætsiddende tøj' – f.eks. T-shirt og korte bukser eller måske tights samt strømper. Den lækre hoodie er ikke velkommen som konkurrencepåklædning.

For at kunne deltage kræves at springeren har en 'konkurrencelicens'. Sådan
én kan købes via gymdanmark.dk/trampolin.
Vær opmærksom på, at det er en ”Begynder konkurrencelicens” til 100 kr. der er nødvendig til klubtræf. Den dyrere fulde konkurrencelicens er til konkurrencer, der bl.a. stiller krav om salto i øvelsen. Og så dygtige er vi ikke endnu.
Når I har en konkurrencelicens, sender I en mail til

Jan@FarumTrampolinForening.dk

og fortæller, at I gerne vil deltage og hvilken række I gerne vil deltage i. Jeres
tilmelding skal sendes senest 11. november. Så sørger Jan for at sende tilmelding til GymDanmark inden fristen.

Juleafslutning
Juleafslutning holdes i år onsdag 13. december kl. 17-18.30 for alle foreningens
medlemmer.
Efter juleafslutningen er der ingen springning før forårssæsonen starter – det gør den onsdag 3. januar.

Generalforsamling
Ifølge vores love skal vi holde generalforsamling sidst i februar. Det vil ske efter en træning – og generalerne er medlemmerne og deres forældre. Så tænk over om der er noget I gerne vil tale om på generalforsamlingen og send forslaget til

Formand@FarumTrampolinForening.dk

Selve indbydelsen bliver sendt ud sidst i januar.

« prev  |   top  |   next »