Træningssted: Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 29-31, 3520 Farum.
Bankkonto: Danske Bank reg. 9570 konto 12836449 | Mobilepay konto: 81907
Kontakt: Kontakt@FarumTrampolinForening.dk
You are here:   Home > Om FTF > Referater > Bestyrelsesmøde den 12. september 2021

Dagsorden:

1. Tilstedeværende
  2. Velkommen til Veronica
  3. Status på medlemmer og igangværende sæson
  4. Kommende arrangementer
  • Stævner
  • Aktiviteter for springerne
  • Andet
  1. Bestyrelsens kompetencer og ønsker
  • Til dette punkt må i meget gerne overveje, om I har nogle kompetencer, der kan komme foreningen til gode eller en bestemt type opgaver, I brænder for at lave. Mit ønske for foreningen er, at vi har en mere aktiv bestyrelse (jeg selv er bestemt ikke nogen undtagelse), at alle må gerne overveje om de bare har et par timer om måneden, de kan bruge til aktiviteter, der gavner foreningen.
  1. Eventuelt

Bestyrelsesmøde vil være efterfulgt af en lille uformel reception for Lars-Christian, som vi indbyder til kl. 15.

Ad 1

Tilstede:                               Eva, Jan og Susanne

Afbud:                                   Christine

Udeblevet:                          Veronica

Ad 2

Udgår, da Veronica er udeblevet.

Ad 3

Der er i 28 aktive børn – kun 9 har betalt. Kassereren sender rykkerbrev.

Mandag:    18 springere (Jan har overbooket med 2)

Onsdag:     13 springere

Fredag:      14 springere

Ad 4

Ida skal deltage i DanCup den 30. oktober 2021.

Vi vil deltage i Klubtræf med de springere, der har lyst og kan lave en øvelse, der opfylder kravene.

Der er desværre ikke udmeldt datoer for Klubtræf i område 1 endnu. Vi har rykket, men de er endnu ikke endelig planlagt. Der plejer at være Klubtræf i november, januar og marts. Klubtræf i januar er for synkron.

Vi vil arrangere en springerdag med overnatning enten den 6-7/11 eller 13-14/11-2021 og igen 12-13/3-2022

Vi spørger Vibeke, om hun vil hjælpe evt. mad,

Vi skal booke gymnastiksalen og Grantoften.

Juleafslutning holdes den 15/12-2021 for alle hold, såfremt vi kan for eventuelle coronarestriktioner. Vi vil hygge og lege. Frugt, sodavand og slik.

Vi starter igen efter juleferien den 3/1-2022.

Der er DanCup 1 den 5/3-2022. Vi forventer, at Ida deltager.

Vi vil gerne have en udadvendt event i forsommeren. Det kunne være en opvisning på plejehjemmet Lillevang, på Bytorvet eller andre steder i Farum. Det kunne efterfølges af, at børn kunne komme og få en tur.

Emily var syg på det første kursus. Vi vil forsøge at insistere på, at hun skal have lov til at komme på det næste. Eventuelt uden bevis, som hun så kan få, når hun har gennemført det første.

Udgår, fordi der mangler 2 bestyrelsesmedlemmer

Ad 4

Vi vil indkøbe en foldekurv til springernes mobiler. Springerne bruger meget tid på egne og andres mobiler, når de ikke er i trampolinen. Vi vil forsøge, om vi kan få springerne mere aktive.

Efter mødet ærede vi foreningens gamle formand, Lars Christian Nielsen, med en titel som æresmedlem og gav ham i den forbindelse indgraverede cognacglas og en cognac.