Sæsonen er startet - og startet godt! Trampolinerne er fyldt med glade børn, der generelt træner flittigt og opfører sig pænt overfor hinanden. Dette er et godt grundlag for at få fornøjelse af trampolintræning.

Børnene har brug for lidt hjælp hjemmefra inden de skal til trampolin:

Betaling af kontingent

Vi er nu så langt inde i sæsonen at vi forventer at de springere, der ønsker fortsat at gå til trampolin, betaler kontingentet. Da vi ofte har problemer med, at nogle springere ikke betaler, vil vi efter efterårsferien have opdateret hvem der har betalt kontingent, og hvis nogen ikke har vil de blive bedt om ikke at komme til træning igen før det er bragt i orden. Vi vil være rigtig kede af at blive nødt til at udelukke nogen, men for at foreningens økonomi hænger sammen kræver det at springerne er indmeldt, både fordi kontingentbetalingen er vigtig for vores økonomi, men lige så meget fordi kommunens træner- og aktivitetstilskud er vitale for os, og det bliver kun udbetalt for betalende medlemmer. Hvis nogen endnu er meget nye, eller hvis der er andre omstændigheder, der hindrer at der kan betales for springeren med det samme, bedes I kontakte os.

Springerweekend 17-18. november

I weekenden 17-18. november holder vi springerweekend. En springerweekend består af springning, spisning, overnatning, spisning og mere springning. Hvis man ikke føler sig tryg ved at overnatte med de andre springere (og et par trænere), er det muligt at aftale, at springeren hentes hjem lørdag aften og bringes tilbage søndag morgen. Det er også muligt at nøjes med at deltage om lørdagen, hvis dette er nødvendigt for at få familiens program til at hænge sammen.

Klubtræf 25. november

Søndag 25. november holdes klubtræf i Ishøj. Klubtræf er en konkurrence for alle niveauer af springere. Ved klubtræf møder vi omkring 100 andre trampolinspringere fra Københavnsområdet. 100 nye venner, vi kan lære af og have det godt sammen med.

For at deltage i klubtræf, skal springeren senest 4. november tilmeldes til foreningen, der så tilmelder springeren videre. Og for at vi kan tilmelde springeren, skal denne tegne konkurrencelicens på niveauet begynderlicens - se forbundets licensguide. Deltagelse i klubtræf koster springeren 100 kr. til foreningen.