Springning fredag 14. maj

Vi holder normal træning fredag 14. maj - altså fra kl. 17-19

Indbydelse til generalforsamling

Vi holder generalforsamling onsdag 26. maj fra kl. 19-20 ved Kometens bålplads ved Marie Kruses Skole. Forældre og evt. søskende er velkomne.

Vi har tænkt os at servere pizza til de, der tilmelder sig. Dette gælder også forældre og søskende.

Se disse dokumenter for en tyvstart på generalforsamlingen: Formandens beretning, Regnskab, Omtale af opgaver for bestyrelsesmedlemmer

EM i trampolinspring

På dette youtube-link kan du finde noget video fra EM i trampolinspring. Noget af indholdet ligger altså ret langt inde i videoen.

Så skal der springes igen

Kommunen og regeringen har givet grønt lys for at indendørs-idrætter for unge under 18 kan starte på onsdag 21. april. Så det gør vi!

Vær dog opmærksom på, at hvis smittetallene i kommunen ændrer sig i negativ retning, så risikerer vi at lyset skifter med kort varsel. Sørg derfor for at holde dig orienteret her inden du tager til træning.

Tilskuere er ikke velkomne til træning lige nu! Gæster (kommende springere) kan kontakte foreningen med ønske om at deltage en specifik dag, men antallet vil være kraftigt begrænset.

Kontingent: Normalt ville der her komme en rykker for, at de sidste skal se at få betalt kontingent. Men tilværelsen er ikke normal nu, så istedet er her en opfordring til at udsætte kontingentindbetalingen indtil vi har fået grønt lys for at starte igen. På det tidspunkt vil vi så melde et 'justeret' kontingent ud. De, der allerede har betalt for foråret, vil så få refunderet en del af det indbetalte.

Tilmelding af nye medlemmer: Også på dette punkt  er situationen ikke normal. Det giver slet ikke mening at registrere nye medlemmer, gæster eller børn til venteliste, når vi ikke kan afvikle nogen form for trampolinspringning.

Jan Ferré

Alle holdene er fyldt op!

16 tilmeldte, 0 pladser

15 tilmeldte, 1 pladser