Nedlukning

Det kommer næppe som en overraskelse, at vi fortsat ikke kan springe trampolin. Udendørs idrætsgrene kan genoptage aktiviteterne, men det gælder ikke indendørs idrætsgrene.

Furesø Kommune har netop udsendt information, hvoraf det fremgår, at

Alle indendørsfaciliteter med foreningsaktivitet er fortsat lukket helt ned, herunder kommunens svømmehaller.

Og at dette gælder frem til 5. april.

Kontingent: Normalt ville der her komme en rykker for, at de sidste skal se at få betalt kontingent. Men tilværelsen er ikke normal nu, så istedet er her en opfordring til at udsætte kontingentindbetalingen indtil vi har fået grønt lys for at starte igen. På det tidspunkt vil vi så melde et 'justeret' kontingent ud. De, der allerede har betalt for foråret, vil så få refunderet en del af det indbetalte.

Tilmelding af nye medlemmer: Også på dette punkt  er situationen ikke normal. Det giver slet ikke mening at registrere nye medlemmer, gæster eller børn til venteliste, når vi ikke kan afvikle nogen form for trampolinspringning.

Jan Ferré

Alle holdene er fyldt op! Evt. tilmeldinger vil blive registreret som 'i kø'.

16 tilmeldte, 0 pladser

15 tilmeldte, 1 pladser