You are here:   Home > Farum Trampolin Forening - Nyheder > STEP IT UP!

STEP IT UP!

Vi har fået denne reklame fra vores god ven Uffe Ehlers. Han tilbyder supplerende trampolintræning. Bemærk, at Farum Trampolin Forening hverken anbefaler eller fraråder deltagelse i disse arrangementer.

Formålet med konceptet er, at trampolinspringere (på alle niveauer) kan tilmelde sig ekstra træning, når de har behov og lyst, som supplement til deres almindelige klubtræning. Springere fra alle klubber kan tilmelde sig.

Det er enkelt at tilmelde sig træningerne/arrangementerne, da man kan kan tilmelde sig fra gang til gang, når man har investeret i et "klippekort" (se længere nede).

Følgende er de mest almindelige trænings-set up's, der indbydes til i den kommende tid:

a) Trænings-events i weekender (enkelt, dobbelt- eller trippel-lektioner)

b) Trænings-weekends og trænings-lejre med/uden overnatning,

c) Enkelte lektioner på hverdage, eftermiddag / aften.

ALLE kan tilmelde sig - uanset alder og niveau, så længe man har et ønske om at blive så god som muligt og lære så meget som muligt.

Det er vigtigt, at der under arrangementerne er et godt og positivt trænings-miljø, hvor alle trives og får mest muligt ud af træningen.

Derfor er der følgende krav til deltagerne i arrangementerne:

Det forventes, at man som deltager:

• - er indstillet på at træne seriøst og "passer sin tur" i trampolinen
  • - bidrager positivt til et godt fællesskab
  • - samarbejder konstruktivt med træneren

Træningen indeholder bl.a.

• - Træning af (grund)teknik af høj kvalitet
  • - Grundig opbygning og indtræning af nye / halv-nye spring
  • - Træning i springgrav (pomfritgrav, fast grav og airmåtte)
  • - Træning i loftlonge
  • - Træning og vejledning af den enkelte frem mod større mål, fx
  •   bestemte konkurrencer,
  • NB: Der er til alle arrangementer altid sat tid af til fri leg i trampolinerne

Pt. afholdes træninger og arrangementer følgende steder:

Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 31, 3520 Farum.

Rådmandsgades Skole, Rådmandsgade 22, 2200 København N

For at komme ind ad hovedindgangen, som ligger ud til Rådmandsgade, skal man bruge kode til den elektroniske lås til venstre for indgangen, Indenfor går man ned ad trappen, derefter ind ad døren til venstre, efterfølgende ned ad næste trappe og så lige ud og ind i hallen. Kontakt Uffe for at få opgivet koden.

Faciliteter: 1 stk trampolin med 4 x 4 dug samt 2 stk trampoliner med 4 x 6 dug samt airmåtte, der lægges på en trampolin, således at man ved at hoppe fra en tilstødende trampolin bruger airmåtten som "springgrav".

NB: For at kunne deltage her kræves, at springerne køber et "klippekort-medlemsskab til Bouncing Tigers

Gyngemosehallen, Gyngemose Parkvej 28A, 2860 Søborg

Faciliteter: 2 trampoliner ud til "pomfritgrav", en trampolin ud til "fast grav" samt diverse springbaner, en trampolinbane og andre gymnastikredskaber til træning og fri leg..

NB: Til arrangementerne, der afholdes her, skal deltagerne udover benyttelsen af klippekort, også betale 40 kr. ved indgangen for at komme ind i Gyngemosehallen.

Vejvisning:

Er det første gang man kommer til ovenstående adresser, kan jeg sende yderligere info pr. sms / mail om, hvordan man lettest finder hallen på adressen.

Kommende arrangementer:

Alle arrangementerne nedenfor skrevet med blå skrift.

Tip: Ønsker man hurtigt at komme ned til diverse generel info om klippekort og tilmelding mm., rul da ned til den del af mailen, der ikke længere er skrevet med blå skrift

Onsdag d. 5. februar: kl. 17.00-19.30: Enkelt trænings-lektion på Rådmandsgades Skole.(Ved behov oprettes en ekstra lektion kl. 19.00-21.30)

Tilmelding: Pr. SMS senest kl. 21.30 den foregående dag. Værdi: 1 klip.

Mandag-onsdag d. 10.-12. februar: Træningslejr (uden overnatning) på Marie Kruses Skole i Farum

Mandag d. 10.2.:11.00-17.00,

Tirsdag 11.2.: 11.00-17.00 (18.30)

Onsdag d. 12.2. 11.00-17.00.

Indhold på lejren: To-tre træninger hver dag, små gåture, samt tur til Farum Bytorv, hvor man kan shoppe, hygge og gå rundt i grupper. Farum Bytorv ligger 5 min. gang fra trænings-salen. Derudover laves der en små mere eller mindre spontane sociale tiltag.

Tirsdag kl. 17.00 og 18.30 arrangeres fælles spisning på et pizzeria i Farum Bytorv. (Egenbetaling).

Hver dag mødes deltagerne i salen klar til udpakning og første træning kl. 11.00. Forældre, der afleverer og henter deres børn i hallen, bedes hjælpe med at pakke trampoliner mv. ud og sammen. Forældre der skal hente deltagerne efter spisning på pizzeriaet om tirsdagen, skal ikke hente deres børn i træningssalen, men i stedet i Farum Bytorv kl. 18.30.

Til forældre der ikke kan følge deres børn til Farum: Det kan aftales med undertegnede, at jeg følger børnene med tog fra Nørrebro Station til Farum og hjem igen. I så fald giv venligst besked.

Indholdet i træningen afhænger af hvilke springere der er tilmeldt. Der er mulighed for bl.a. træning af nye spring på trampolinerne, i loftlongen, træning i nye spring i trampolinsgrav, træning på konkurrenceøvelser mv.  Alle deltagere bliver trænet i at optimere deres grundteknik.

Sidste tilmelding mandag d. 3. februar pr. sms. Værdi af en træningsdag3 klip pr dag + husk evt. penge til mad på pizzaria tirsdag. Man kan valgfrit tilmelde sig en eller to udvalgte dag(e) - eller alle dage.

Max 10 deltagere. Ved behov skaffes ekstra trænere / hjælpe-trænere. NB: For at lejren gennemføres skal der senest d. 3. februar være tilmeldt 5 springere pr. dag. Er der ikke tilmeldt nok, må lejren eller den enkelte dag, hvor der ikke er tilmeldt nok springere, blive aflyst.

I ugen op til lejren sendes en mail ud til deltagerne med de sidste informationer.

Lørdag d. 15. februar: Trænings-event i Gyngemosehallen

Varighed: 12.30-15.30. Mødetid og -sted: Inde i hallen kl. 12.30.

NB: Udover tilmelding og betaling til undertegnede skal deltagerne betale 40 kr. (kontant/mobile pay) i indgangen til Gyngemosehallen.

Træningen består af et mix mellem træning af nye og halv-nye spring i pomfrit-grav, fastgrav mm. og fri leg og hygge i resten af hallen. Undervejs holdes en fælles spisepause af medbragt mad.

Sidste tilmelding pr. sms.: Mandag d. 3. februar. Værdi: 1 klip.

Max 10 deltagere. Ved behov skaffes ekstra trænere / hjælpe-trænere. NB: For at lejren gennemføres skal der senest d. 3. februar være tilmeldt 5 springere. Er der ikke tilmeldt nok, aflyses arrangementet.

Onsdag d. 19. februar: kl. 17.00-19.30: Enkelt trænings-lektion på Rådmandsgades Skole.. (Ved behov oprettes en ekstra lektion kl. 19.00-21.30)

Søndag d 23.2.: Træningsevent i Farum, Marie Kruses Skole

kl. 11.00-17.00. Tre trænings-lektioner.

Forældre bedes hjælpe med at pakke trampoliner ud og sammen.

Indholdet i træningen Træning i loftlonge, trampolinspringgrav, tekniktræning, øvelses-træning mv. Indholdet afhænger af hvilke springere, der er tilmeldt.

Sidste tilmelding mandag d. 17. februar pr. sms. Værdi3 klip.

Max 10 deltagere. Ved behov skaffes ekstra trænere / hjælpe-trænere. NB: For at eventen kan gennemføres skal der senest d. 17. februar være tilmeldt 5 springere. Er der ikke tilmeldt nok, vil eventen blive aflyst.

Onsdag d. 26. februar: kl. 17.00-19.30: Enkelt trænings-lektion på Rådmandsgades Skole.(Ved behov oprettes en ekstra lektion kl. 19.00-21.30)

Søndag d 1.3.: Træningsevent i Farum, Marie Kruses Skole

kl. 11.00-17.00. Tre trænings-lektioner.

Forældre bedes hjælpe med at pakke trampoliner ud og sammen.

Sidste tilmelding mandag d. 24. februar pr. sms. Værdi3 klip.

Max 10 deltagere. Ved behov skaffes ekstra trænere / hjælpe-trænere. NB: For at eventen kan gennemføres skal der senest d. 24. februar være tilmeldt 5 springere. Er der ikke tilmeldt nok, vil eventen blive aflyst.

Onsdag d. 5. marts: kl. 17.00-19.30: Enkelt trænings-lektion på Rådmandsgades Skole.(Ved behov oprettes en ekstra lektion kl. 19.00-21.30)

Lørdag d. 7. marts: Trænings-event i Gyngemosehallen

Varighed: 12.30-15.30. Mødetid og -sted: Inde i hallen kl. 12.30.

Sidste tilmelding pr. sms.: Mandag d. 2. marts. Værdi: 1 klip.

Max 10 deltagere. Ved behov skaffes ekstra trænere / hjælpe-trænere. NB: For at lejren gennemføres skal der senest d. 2. marts være tilmeldt 5 springere. Er der ikke tilmeldt nok, aflyses arrangementet.

Tilmelding/betaling:

For at kunne tilmelde sig skal man forinden have købt et "klippekort" svarene til minimum det antal klip, der skal bruges til en event.

Når man herefter vil tilmelde sig gøres følgende:

1. Man sender en sms til undertegnede på 22 49 20 80, hvor man forhører sig, om der er plads på den ønskede event.

2. Når undertegnede har skrevet tilbage og bekræftet, at der er plads, er man tilmeldt.

Man kan ikke tilmelde via mail. Kun sms.

NB: Man er først tilmeldt, når man har investeret i et antal klip svarende minimum det antal klip en event er værd.

Priser på klip / klippekort pr. januar 2020.

NB: Der er rabat hvis man tilmeldt et hold i Bouncing Tigers (priserne med rødt).

Klippekort for springere, der ikke går på et ugentligt hold i Bouncing Tigers:

1 klip: 155 kr.

3 klip: 390 kr. (pris pr. klip:  130 kr.)

8 klip: 895 kr. (pris pr. klip: 112 kr.)

ALLE ovenstående klippekort køber man af undertegnede via mobile pay:

22 49 20 80. (Hvis man ikke har mobile pay, kan der aftales bankoverførsel).

På betalingen skriver man springerens navn efterfulgt af "klippekort" F.eks.: "Sara Nielsen klippekort"

NB: Hvis man ønsker at deltage i de events der afholdes på Rådmandsgades Skole og man ikke er medlem af Bouncing Tigers i forvejen:

For at kunne deltage i events på Rådmandsgades Skole, bedes man oprette et klippekort-medlemsskab til BT19:

Dette koster 120 kr. pr. halve år: Beløbet bedes indbetalt til konto: Reg.: 9570. Kontonummer: 1281 1764. Skriv venligst udøverens navn i kommentarfeltet.

Læg mærke til: Kontingentet skal ikke betales ved deltagelse i arrangementer i fx Gyngemosehallen og på Marie Kruses Skole!

Ved spørgsmål, kontakt endelig undertegnede!

Vel mødt!

Uffe Ehlers,

STEP IT UP!
Talentudvikler, konsulent & elitetræner i trampolinspring
Ehlers Consult
+ 22 49 20 80

School of Technique, ExcellenceProgression and              Improvement in your Trampoline skills

Utilizing your full Potential   !