Farum Trampolin Forening - Nyheder

OBS! Ny procedure for efterårssæsonen

Kære alle nuværende og tidligere springere

På grund af Coronavirussen, skal I tilmelde jer efterårssæsonnen, hvis I vil have en plads på holdet. Det gælder også, hvis I gerne vil have en prøvegang. Finder I efterfølgende ud af, at I alligevel ikke har lyst til at gå til trampolin, beder vi jer melde fra, så vi kan åbne pladsen for andre. Se mere under tilmelding samt indbydelsen nedenfor.

Tilmelding til efterårs-sæsonen 2020

Vi starter træningen efter sommeren onsdag 12. august. Hvor vi tidligere har været meget imødekommende for gamle springere, der ville tage en tørn mere, og for nye springere, der ville prøve trampolinspringning, vil vi nu bede om tilmelding fra alle!

Så inden sæsonstart skal man sende en mail til kontakt@farumtrampolinforening.dk hvor man oplyser springerens navn samt hvilke dage, springeren ønsker at deltage - som sædvanligt springer vi mandage, onsdage og fredage fra kl. 17-19. Nye springere bedes yderligere give de oplysninger, der står under 'Tilmelding'.

Vi vil så opdatere holdoversigten, så man kan se, hvor mange springere, der har tilmeldt sig de forskellige hold.

Når man ikke at tilmelde sig inden holdet er fyldt - så hold øje med hjemmesiden gennem efteråret.

Der er ledige pladser på onsdags- og fredags-holdene.

16 tilmeldte, 0 pladser

11 tilmeldte, 5 pladser

10 tilmeldt, 6 pladser

Mandage Onsdage Fredage

Nye springere og gæster til træning

Nye springere og andre gæster betaler 50 kr. pr. træning! Beløbet afleveres til trænerne inden springningen kan starte. Beløbet kan også betales via mobilepay. Hvis springerne efterfølgende melder sig ind i foreningen, modregnes gæstebeløbet i kontingent-betalingen.

Gæsterne bliver afkrævet medlemsoplysninger - det vil sige navn, adresse, fødselsdato - så vi kan sikre os, at gæstepenge bliver registreret på det rette barn. Hvis gæsterne dukker op to eller flere gange, bliver de registreret som medlemmer.