You are here:   Farum Trampolin Forening - Nyheder

Farum Trampolin Forening - Nyheder

Var der nogen, der sagde virus? Det gælder naturligvis også for Farum Trampolin Forening. Så alle aktiviteter er indstillet til Statsministeren og DIF og GymDanmark og Marie Kruses Skole igen giver os adgang til salen.

Invitation til springerweekend 14-15. marts 2019

Og det gjorde vi så ikke - for skolen er lukket

Reklame for 'STEP IT UP'

Vi har modtaget en reklame for supplerende trampolinaktiviteter fra Uffe Ehlers.

Information til springerne december 2019

(opdateret 1. februar 2020)

Vi nærmer os en række datoer, som I meget gerne må skrive i kalenderen allerede nu. HUSK at kigge på alle 4 datoer :)

De sidste to vigtige datoer er hhv. d. 29. marts, hvor klubtræf 2 afholdes og d. 5. marts, hvor vi senest skal have springerens tilmelding.
Det gør vi så heller ikke - for alle arrangementer er aflyst af DIF/GymDanmark på statsministerens opfordring.

Og så er sæsonens sidste klubtræf lige blevet annonceret til 19. april i Lundtoftehallen. Denne klubtræf er en individuel konkurrence og der er tilmelding senest 27. marts.
Det er meget tvivlsomt om denne konkurrence holdes! Men tilmeld jer gerne - det er muligt ikke at springe på en gældende tilmelding og ikke muligt at springe uden tilmelding!

Velkommen til sæsonen 2019-2020

Vi starter sæsonen onsdag 14. august 2019 (se Kalender). Som sædvanligt springer vi mandage, onsdage og fredage (se Hold og priser) på Marie Kruses Skole, i pigesalen.

Nuværende medlemmer (fra sæsonen 2018-1019) betaler kontingent senest 1. september. Nye medlemmer betaler ca. 2 uger efter første træning. Se kontingentsatser på Hold og priser Kontingentet betales enten via foreningens bankkonto, via mobilepay eller kontant til en træning (husk at få kvittering og sørg for, at vi kan se, hvilket barn, der betales for!).

Nye springere og gæster til træning

Nye springere og andre gæster betaler 50 kr. pr. træning! Beløbet afleveres til trænerne inden springningen kan starte. Beløbet kan også betales via mobilepay. Hvis springerne efterfølgende melder sig ind i foreningen, modregnes gæstebeløbet i kontingent-betalingen.

Gæsterne bliver afkrævet medlemsoplysninger - det vil sige navn, adresse, fødselsdato - så vi kan sikre os, at gæstepenge bliver registreret på det rette barn. Hvis gæsterne dukker op to eller flere gange, bliver de registreret som medlemmer.

Der er ledige pladser på alle holdene.

Underpunkter

|   top  |   next »