Træningssted: Marie Kruses Skole, pigesalen, Stavnsholtvej 29-31, 3520 Farum.
Bankkonto: Danske Bank reg. 9570 konto 12836449 | Mobilepay konto: 81907
Kontakt: Kontakt@FarumTrampolinForening.dk
You are here:   Farum Trampolin Forening - Nyheder

Farum Trampolin Forening - Nyheder

Opdatering! Ny procedure for efterårssæsonen

Kære alle nuværende og tidligere springere

Alle vores hold er nu fyldt og der er venteliste til holdene. Desværre er ventelisten så lang, at det ikke giver mening at skrive flere på.
Alle der har fået en plads nu, bedes melde fra, hvis I alligevel ikke ønsker pladsen, så vi kan give andre muligheden for at få en plads på holdet.

Ud over de skærpede regler om tilmelding, er vi grundet Corona også nødt til at fastholde at ingen må tage venner med til træningerne (men forældre/bedsteforældre må selvfølgelig gerne komme og se på) og de eksisterende springere, må kun deltage på det hold som de er tilmeldt på. Både venner og springere, der dukker op på hold, hvor de ikke er tilmeldt vil blive sendt hjem.

Udover disse kedelige meddelelser, glæder vi os til at byde velkommen til en ny sæson i Farum Trampolin Forening.

Tilmelding til efterårs-sæsonen 2020

Vi starter træningen efter sommeren onsdag 12. august. Hvor vi tidligere har været meget imødekommende for gamle springere, der ville tage en tørn mere, og for nye springere, der ville prøve trampolinspringning, vil vi nu bede om tilmelding fra alle!

Så inden sæsonstart skal man sende en mail til kontakt@farumtrampolinforening.dk hvor man oplyser springerens navn samt hvilke dage, springeren ønsker at deltage - som sædvanligt springer vi mandage, onsdage og fredage fra kl. 17-19. Nye springere bedes yderligere give de oplysninger, der står under 'Tilmelding'.

Vi vil så opdatere holdoversigten, så man kan se, hvor mange springere, der har tilmeldt sig de forskellige hold.

Når man ikke at tilmelde sig inden holdet er fyldt - så hold øje med hjemmesiden gennem efteråret.

Alle holdene er fyldt op! Evt. tilmeldinger vil blive registreret som 'i kø'.

16 tilmeldte, 0 pladser

15 tilmeldte, 1 pladser

16 tilmeldt, ingen pladser

Mandage Onsdage Fredage

Nye springere og gæster til træning

Nye springere og andre gæster betaler 50 kr. pr. træning! Beløbet afleveres til trænerne inden springningen kan starte. Beløbet kan også betales via mobilepay. Hvis springerne efterfølgende melder sig ind i foreningen, modregnes gæstebeløbet i kontingent-betalingen.

Underpunkter

|   top  |   next »